maanantai 5. elokuuta 2013

HAASTE (ei vittu oon hias...)

ELIKKÄS voi vittu mun piti tehä tää jotai kuukausii sitte XD

Elikkäs Henkka minut haastoi jo mitä ihmettä huhtikuussa ja minä laiska paska teen vasta nytten XD
mutta joo väkerrän kohta kuulumisista erikseen eri postauksen, halusin tehdä tämän nyt ensin.


Haaste 1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän pitää valita 11 bloggaajaa.
5. Sinun pitää kertoa, kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.


1. Olen piirtänyt siitä lähtien kun olen saanut kynän pysymään kädessä ja teen sitä edelleen päivittäin. Haluan tulla aina vain paremmaksi ja olen harvoin täysin tyytyväinen tuloksiini. Silti aion jatkaa ja kehittyä kokoajan, erityisesti kissoissa, linnuissa ja ihmisissä, ja tietenkin kaikkea muutakin olisi kiva osata piirtää :D

2. Pidän itseäni aika lailla saamattomana paskana /: inhoan itseäni kun olen niin saamaton ja laiska, peruskoulun vika vuosi meni AIVAN liian huonosti, mutta olen niin onnellinen että sain tavallaan toisen mahdollisuuden, kun pääsin ensimmäiseen hakutoiveeseeni, Torkkeliin <3

3. Olen uusien ihmisten kanssa yleensä aika hiljainen ja itse lähestyn muita harvoin, mutta minua on helppo lähestyä ja tulen toimeen monenlaisten ihmisten kanssa. Kavereiden kanssa vaikutan ihan eri ihmiseltä; nauraa räkätän kaikelle ja puhumme kaikkea shaibaa ilman mitään hiljaista hetkeä.

4. Juon tällä hetkellä kaakaota ja olen edelleen pyjamassa vaikka kello on kolme päivällä.

5. Minua on koulukiusattu alakoulusta lähtien, mutta kasilla se alkoi loppumaan kun vaihdoin porukoita. Minua ei kiusattu fyysisesti (ei kukaan varmaan uskaltanut/halunnut, kun olin kaikkia aina metrin pidempi XD En minä tiedä ei kuitenkaan tönitty jne). Mutta minulle ei tule koko alakoulun ajalta yhtäkään kaveria tai paremmaksi luulemaani kaveria, joka ei ollut feidannut minua kun joku "suositumpi" halusi olal tämän kanssa. Paskaa puhuttiin nyt aina selän takana, muidenkin kuin minun.

6. Minulla on vähän semmoisia elämäntavoitteita jotka haluaa tehdä elämänsä aikana, joillakin on kokonainen lista, minulla on vain yksi, joka on edes yhden kirjan kirjoittaminen. Haluan saada edes yhden todisteen siitä että pystyn keskittymään johonkin asiaan kunnolla ja laittaa ajatusta siihen. Aion kirjoittaa sitä vasta kun minulla on opiskelut tehty ja mieluusti jokapäivätyökin. Minua ei haittaisi vaikkei kirjasta tulisikaan suosittua, toki se olisi mukavaa. Minulla on vain tarinoita joita aion yhdistää kirjaani, koska tiedän etten muista/halua käyttää pelkästään tarinan juonta jonka keksin kaksitoistavuotiaana XD Koska tosiaankin yksi tarinani jota haluan käyttää hyväksi kirjassani, on yli kolme vuotta vanha ja panostin sitä noin kaksi vuotta, mutta sitten se vähän jäi kun kaverit vaihtui ja aloin pyörimään enemmän devassa, koska en halua jakaa huolella suunnittelemia hahmojani tänne, ettei myöhemmin tule mahdollisia tekijänoikeusjuttuja jne...
Tiedän kuulostan ihan hoopolta XD

7. Pidän AJKsta enemmänm nykyään kuin lapsena, koska silloin pidin niistä eläimistä ja kaikista seikkailuista, nyt osaan arvostaa juonien monipuolisuutta ja sitä kuinka paljon siihen on laitettu oikean maailman ongelmia, se on ainutlaatuinen lastenohjelma~ Paljon parempi kuin nämä nykyajan lastenohjelmat XD

8. Muutettuani Helsinkiin sain alle vuodessa parempia kavereita mitä minulla on koskaan ollut. Olen vielä niin onnellinen kun yksi heistä, joka on varmaan paras kaverini, pääsi mukaani Torkkeliin cx <3

9. Suurin osa kavereistani on kertonut olevansa bi-seksuaaleja, ja he ihmettelevät miksen minä ole muuttunut sellaiseksi heidän seurassaan XD
Itse luulen olevani ihan hetero, vaikka minulla ei olisi mitään ongelmaa olla bi, tai homo :D Seksuaalisella suuntautumisella ei ole väliä, kunhan itse ihminen on mukava~

10. Minusta on jotenkin huvittavaa kun osa kavereistani on sitä mieltä että melkein kaikkien hyvännäköisten mieshahmojeni pitäisi olla homoja XD Myönnän että minulla on ehkä liian vähän homohahmoja, mutta siihen aikaan heitä oli aika vähän, ja on minulla bi-hahmoja jonkin verran~

11. Minulla meni tämän tekemiseen TUNTEJA 8O


Sitten kymysykset;

1. Uskotko kuoleman jälkeiseen elämään ja jos, niin millaiseen?Hmmm, tavallaa, en vaa oo itekkää iha varma XD
Uskon kyl kans tavallaa taivaasee ja helvettii (SE LASKETAA!)
Ja sit kans joskus semmonen mielikuva et kuoleman jälkee seuraa tyhjyys, siis iha vaa tyhjyys, vaikee selittää XD

2. Esine jota ilman en ihan oikeasti voisi elää. (äläkä sano kännykkä tai tietokone, ne on liian perus.)
No vittu sanonpas! XD
Mut sanon kans miu rakkaat kuulokkeet, laudan ja tablettiki alkaa olla aika rakas, sit tietenki miu piirustusvihko <3 Ja kynät ja kumit~
Ja tuo miu rakas kisuli~ (se kelpuuttaa esineestä se on nii surkee ja avuton)

3. Miten luulit, että selviytyisit zombie-epidemiassa ja jos sellainen tulisi, mitä tekisit ensin?
Kuolisin varmaa heti
Ehk hyppäisin katolt
Meiä mökin katolt
Ja muuttaisin ehk jollekki saarelle kauas kaikesta ja ottaisin mukaa vaa läheisimmät tyypit ja sadaks vuodeks ruokaa XD
Ja aseit varmuudeks

4. Jos voisit, haluaisitko osata lentää vai mennä ajassa taaksepäin?
Molemmat ois ihanii
Mut pakko valita lentäminen >u< Unelma ollu siit lähtien ku kuulin linnuist

5. Uskotko ufoihin?
Nii vois kai sanoo, en kyl välttämättä usko siihe et jossai marsis ois vihreit isosilmäsii ja -päisii ukkoi jotka lentää lautasil (ENKÄ NATSEIHIN KUUSSA), mut ties mitä tässä isossa maailmankaikkeudessa on :D Mutta voisi sanoa kai että uskon ainakin jonkin tasoisen elämänmuotoon jossain muualla tässä maailmankaikkeudessa.

 6. Tiedätkö, miksi korppi on kuin kirjoituspöytä?
Liittyykö se soikeuteen? ei varmaan.... ;n;
Mä oon jumalauta yrittäny saaha sitä selville ainaki kymmenelt tyypilt eikä kukaa tiiä! XD

7. Nostalginen biisi lapsuudestasi?
En ees kuunnellu melkee mitää, kuuntelin jtn random suomalaisii biisei mitä iskä nyt mulle latas XD en osaa nimetä mitää

8.Valitse kahdesta miehestä; Hiljainen, ujohko mutta suojeleva ja kosketusta karttava mies, vai ulospäinsuuntautunut,nauravainen ronskisti puhuva koiranleuka? (don't ask.)
Haluun niiden välimaastomiehen!

9. Kannatatko tasa-arvolakia?
TIETYSTI~

10. Minne matkustaisit, jos sinulla olisi enää pari viikkoa elinaikaa?
Haluisin käydä ainaki Saksas ja Ranskaki ois kiva kokemus, mut vikat päivät haluisin kyl viettää rakkaassa koti-Suomessa~

11. Uskotko luonnonhenkiin tai henkiin ylipäätään?
 Niinkin vois sanoo :D Jonki tason henkii ainaki, en oo iha varma....


NONNIH nytten miun kymysykset~

1. Mitä mieltä olet kuolemanrangaistuksesta?

2. Entä eutanasiasta?

3. Nimeä viisi lempibändiäsi/artistiasi:

4. Jos saisit maailmasta ihan minkä tahansa asian, minkä ottaisit?

5. Mikä on lempieläimesi?

6. Lempi animaatiosarja?

7. Tapa joka sinulle on jäänyt lapsuudestasi?

8. Haluaisitko mieluummin aarnikotkan vai yksisarvisen? (randomein kysymys ikin XD)

9. Pystyisitkö elämään ilman musiikkia?

10. Oletko itsesi mielestä kovin vainoharhainen?

11. Osaatko SINÄ kertoa minulle miksi korppi on kuin kirjoituspöytä?

Ja taggaan KAIKKI jotka eivät ole vielä tehneet tätä, esim. Milla OuO

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti